نمیدونم از کیه ولی خیلی قشنگ بود میذارمش

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

من از انتهای زمان آمده ام


از آنجا که هیچ آغازی نیست ....


من از انتهای سکوت آمده ام


از آنجا که هیچ نجوایی گوش را نمی نوازد ....


من از انتهای شب آمده ام


از آنجا که هیچ نشانی از خورشید نیست ….


من از انتهای تاریکی آمده ام


از آنجا که هیچ امیدی به نور نیست ….


من از انتهای غم آمده ام


از آنجا که لبخند معنا ندارد ….


من از انتهای تنهایی آمده ام


از آنجا که هیچکس مرا نمی شناسد ….


من از انتهای بی رنگی آمده ام


از آنجا که هیچ اثری از رنگین کمان نیست .


من از انتهای غربت آمده ام


از آنجا که هیچ صدای آشنایی مرا نمی خواند



نظرات شما عزیزان:

فاطمه & النا
ساعت3:26---17 فروردين 1391
سلام عزيزم مرسي از وب توپت به ما دو تا هم سر بزن خواستي بلينكيم همو http://hayfawehbe.fardablog.com/

داداچ علی
ساعت4:55---17 بهمن 1390
ممنون ابجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:10 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme